Friday, June 10, 2016

Päivä 40: Ihmisestä eläimeksi

Mojave + Tehachapi
PCT kävely: 0 ("zeropäivä")
~20 mile bussilla Mohavesta Tehachapiin




Tänään yritän kirjoittaa suomeksi. Väsynyt vartaloni pyytää rauhapäivää.
Mojave hotelissä nukkuin kello 11 asti. Sen jälkeen menin hitaasti bussipysäkille bussille Tehachapiin. Tehachapi on isompi kaupunki harjun länsipuolella.
Koko kehoni, selkä, jalat, niska, kynnärpää ja sääri ja peukalo sattuu. Rasitut lihaksistoni kaipaa huoltoa. Netissä olen haennut hierontaa "Oriental Massage". Se on lähellä Tehachapi pysäkkiä (noin 1 km). Söpö nainen kutsuu minua sisään. 90 min koko keho + jalat hieronta maksaa vain $60 ja olen juuri haennut paljon rahaa pankkiautomaatista. Vaikka minun vaeltajaruumis haisee huonosti, hän ei valita, vaan antaa minulle pyyhen ja avaa suihkua. Kuumasta suihkusta käyn alaston pitkäkseni lämpimään sänkyyn. Annie kohtelee minua kuin kuningasta. Osan vaan  sulkea silmät, hengittää hengittää syvästi ja hitaasti, ja rentoutua. Tunnen olevani  korkeimassa taivaassa, kun Annie hienosti silittää selkäni ja koko peukaloni pehmeillä solmillä ja vahvoilla käsivärrellään. Eläiminen vaistoni alkää herätä, kun hänen sormet koskettaa ihoni reisien välissä. Sitten hän sanoo, kännä selälle, ja alkaa koskettaa ja silittää vatsani, kädet, jalat, ja koko vartalon etupuoli. Se alkaa kiihottaa minua väkevästi, kun Annie hitaasti koskettaa reisien yläosani. Haluatko sen tehdä siellä? Hän kysyy. Ruumis sanoo kyllä, mutta aivot sanoo ei. Suu sanoo "ei kiitos", Annie vastaa "se on OK" ja jatkaa mukavaa hierontaa jalkani pohjaan ja varvoillani. Vihdoin on molemmat jalani iloiset! Lopuksi Annie taas alkaa pehmeästi kutittaa reisien yläosani ja kuiskaa, voisiko hän tehdää sen mulle täällä allapuolella. Nyt eläimisen vaistoni ja ruumini halu voittaa ottelua ajatuksissani ja suu sanoo "kyllä". Viimeiset 5 minuutia Annie koskettaa ja tyydyttää munia ja kullini. Tätä tuntuu vähän outoa ja epämukavaa, ehkä koska olin niin hermostunut järkeni ja himoni ottelun jälkeen. Puolitoista tunti plus se ekstra viiden minuutin leikki on loppunut ja Annie sanoo suoraan: "Nyt sun pitää maksaa" Ei sano kuinka monta, annan hänelle $40 lisää ja toivon, että se riitää. Hän hymyilee ja toivottaa minulle hyvää kävelymatkaa.
Olen juuri rikkonut kuudes jumalan käsky ja  en ole sitä ylpeä. Ensimmäistä 90 minuutia on koko vartaloni kiitollinen. Viimeisiin 5 minuutien takia tunnen häpeä. "Vartalo on on Pyhän Jumalan temppeli" - niin lukee raamatussa. Jumala rakastaa maailmaa. Daavidin Poika, armahda minua!

Häpeän kokemuksen jälkeen kokeillen vain rikasta ihmisten rakkautta. Lentolentällä telttaillee tšekkilaiset kaverit ja paljon muita kulkijoita. Jakkaamme ruokaa, juomaa, leipää, olutta ja tarinoita. Rakkaus on Jumalaa. Jeesus on PCT kulkijoiden ystävä. 








1 comment:

  1. 3 lepopäivää hyvin otettu. $100 hyvin maksatettu. Kiva kertomus miellyttävasti kirjoitettu. Tässä hymylen. Lultavasti taivassakin. ~R

    ReplyDelete